søndag 25. april 2010

LITT IRRITERT

Jeg trenger tydeligvis en dings til å holde med når jeg skal skru inn ekspansjonsskruer. Aner ikke hva det heter, så det kan jo bli en utfordring å prøve å finne :P
Dette betyr at jeg ikke har fått opp speilet mitt enda... I helgen har jeg bare jobbet og sovet. Men i morgen har jeg fri, så da har jeg tid til å lete etter dingsen. Med mindre jeg får tak i min handyman-nabo i kveld og han har en jeg kan låne.
I mellomtiden kan dere jo få se veggen og speilet!

Jeg elsker tapeten! Og speilet du ser på siden er mitt walk-in-closet! Trangt, men likevel ;) 

På den hvite veggen skal jeg ha enkle hyller, kledd med samme tapet som veggen. Satser på å fikse dem i morgen, har alt klart. Og satser på at lillesnuppa GJERNE hjelper til!

1 kommentar:

Dagny Thurmann-Hoelseth sa...

Å, det speilet er jo til å dø av!!! Nydelig! :D Jeg har forresten en sånn dings til ekspansjonsskruer!