onsdag 21. april 2010

VELKOMMEN :)

Litt til meg selv, men mest til deg som titter innom!

Jeg har så mye jeg har lyst til å dele!! Nylig bygde jeg om leiligheten der jeg bor med min datter. Det var opprinnelig en 2-roms, men hadde et rom på loftet. Dette rommet ble bare brukt til oppbevaring, for jeg måtte ut i trappegangen for å komme dit. Ganske upraktisk! Men nå er vegger flyttet på, en bod bygget inn, åpning mellom etasjene laget og trappen satt opp! Jeg er så fornøyd med at det er ferdig, for det var en lang og tung prosess. Håndverkere og jeg er ikke alltid så gode venner tydeligvis... Har fremdeles 1000 små ting som skal på plass før det er helt ferdig, hvis det noen gang blir ferdig da! Har før og etter bilder som jeg skal se om jeg skjønner hvordan jeg legger ut...

Har noen større prosjekter på gang utover våren og sommeren også, totalrenovering av balkong (de under er ikke helt fornøyd med at den ikke er vanntett...) og hageflekken skal gjøres i stand helt fra grunnen.

Ingen kommentarer: