tirsdag 25. mai 2010

Shoppinghelg!

Denne helgen var vi på hytta, og rett i nærheten der er en av mine favorittbutikker! RÅSA, eller rått og sanselig. De har en hjemmeside, men det ser ikke ut som den er helt oppe og går. De er en av de få jeg vet om i Norge som har Soaked in Luxury. Jeg kjøpte en nydelig kjole fra Ane Mone som jeg må vise dere senere, får ikke lastet opp bilde. Men dere kan se den her.

We went to our summerhouse this weekend, and one of my favorite stores, Råsa (rått og sansalig) is close by! I got a lovely dress from Ane Mone that I will show you as soon as I take a photo. Wasn´t able to use the one on her site, but you can see it here.

Jeg har en stund lett etter noe å henge opp armbånd på, og jeg fant det i samme butikk!

I´ve been searching for something to hang my bracelets on, and found this one in the same store!


Når jeg hadde et sted å henge opp de fleste armbåndene mine fikk jeg inspirasjon til å få opp krokene til kjedene mine!

Now that I have a place for my bracelets I got inspired to get up the hooks for my necklaces!


Den lilla glasslysestaken fant jeg i en annen butikk ved hytta, sammen med et par som er litt annerledes. Mer om dem i morgen ;)

I found the purple glass candleholder in an other store close to the summerhouse, along with two a bit different. More on them tomorrow ;)

1 kommentar:

Hvite tulipaner sa...

Likte det hvite smykkestativet kjempegodt!
Lekre smykker du hadde da!:)
Ha en fin kveld!