onsdag 6. juli 2011

All at once...

With my new found energy I´ve started to many projects at once! So nothing is finished so I can post it here... But I´ll share a glimpse of what I´m working on :)

This week I´m trying to get Jojo´s room done. She has outgrown the pink and green room, and wanted it inspired by surfing! I´ve cut out shapes of surfboards and painted Hawaii-roses. The colors are blue, turquoise, orange and purple, Jojo´s choices.


In my grandparents barn I found a wonderful chair, a ERO nr24. Here is the before picture. Not much more remains before it´s done, just have to paint the legs.



The big dish I wrote about here has a new color. I just need to get some good picks of it, and then I´ll show you.

2 kommentarer:

Hvite tulipaner sa...

Godt å høre at du er tilbake og at du er bedre!
Spennende prosjekter på gang hos deg da:)
Husk å puste innimellom, sier en som ikke er veldig flink til det selv;)
Klem E

Karo sa...

Hehe, jeg prøver ;) Satt i bilen i stad, og tenke over hva dette året har gjort med meg, i positiv forstand.
Koser meg med prosjektene, gleder meg sånn til Jojo kommer hjem i morgen og ser rommet sitt! Kanskje jeg får henne til å sove der igjen og :P
Klem til deg og!