søndag 16. oktober 2011

Back and forth


I fjøset på gården til mine besteforeldre fant jeg en puff med plass til oppbevaring. Jeg elsker sånne praktiske løsninger!


Etter noen år i fjøset var den ikke mye pen!


Så jeg fjernet gamle stifter og rester av stoff. Pusset og vasket. Og begynte å male den hvit. Først et strøk, men den gamle fargen trakk gjennom. Et strøk til. Fremdeles trakk den gjennom. Sånn går det når man prøver å ta en snarvei og ikke grunne! Så da grunnet jeg. To strøk. Også fikk den enda et strøk maling. Nå er den hvit og fin!

Men, jeg vil ha en puff som er grei å sitte på. Jeg har brukt deler fra en gammel Ikea gjesteseng til skoskapet, og deler av madrassen gikk til puffen.


Enn så lenge ligger et skinn fra Ikea på puffen. Bare fordi jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilket stoff jeg vil ha på puffen, og hvilke jeg vil lage puter av. Hva synes du?


Found this puff with room for storage in my grandparents cowshed. Took a lot of paint, but now it´s nice and white! Now, what fabric to use on top? The others will be used for pillows.

1 kommentar:

Ugla sa...

Vanskelig, de var så fine alle 3. Stripene gjør den kanskje mer uvanlig?