mandag 24. oktober 2011

Grått er...

hvertfall alt annet enn grått! Det er gult, rødt, blått, lilla, grønt... Og selv om jeg synes grått er flott, så synes jeg det er vanskelig!!
Trying to find the right shade of grey to paint my kitchen. Has to go with my tiles, I love them. Any thoughts??

Et lite utvalg...

Det er kjøkkenet jeg leter etter farge til. Der har jeg fra før disse marmorflisene som jeg elsker og ikke har noen som helst planer om å bytte ut. 


Så er spørsmålet hvilken gråfarge som passer best da... Hadde jeg vare hatt en løs flis å ta med til fargehandleren!




Råd mottas med takk!!

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Jeg har ingen råd, dessverre! Vi har nemlig det samme problemet hjemme. Vi klarer ikke å velge gråfarge.

Håper du finner ut av det :)

Her er det bloggerunde og litt mailbesvaring på jobb før jeg legger meg i den vakre prinsessesenga på hotellrommet.

Klemklem