onsdag 5. oktober 2011

Sweet fall vacation

Jeg gleder meg til i morgen! Endelig skal jeg ha et par dager fri fra jobben. Jojo og jeg har store planer!
Some days of, finally! Jojo and I have big plans :)

Vi hentet en laaang gammeldags krydderhylle på gården til besteforeldrene mine for litt siden. Den var for lang til å henge opp i leiligheten vår, så jeg delte den i to. En del skal Jojo få på rommet sitt, til å dill og dall i. Den skal henge under speilet hennes, så hun kan ha sminke og smykker der om noen år. Den andre delen skal opp på kjøkkenet. Jojo skal få male sin selv, i den fargen hun vil ha.
An old spice rack is getting a new life, after being cut in two. One piece for Jojo, and one for me.

Vi skal lage telysholdere også! Både i leire og i papir. Er inspirert av disse, så får vi se hva vi får til :)
We are going to make candle holders! Here is my inspiration :)


Også liker jeg posene av brannsikkert papir fra Panduro.


Vil nok ikke ha like mye farger på de vi skal lage, vil ha mer vinter følelse med sølv og hvitt.

Jeg har et prosjekt til som jeg må få gjort i morgen. For ca to uker siden måtte jeg bytte ut den gamle Mac´en. Elsker den nye, men det var vanskeligere enn jeg trodde å få bildene fra den gamle over på den nye. Trodde jeg var sååå lur da jeg flyttet alt over på ekstern harddisk, men kabelen passer så klart ikke til den nye... Må se om jeg har en kabel liggende som passer, eller om jeg må til med minnepinne for å få det til... Irriterende! Men jeg TRENGER bildene mine da ;)

Had to get a new Mac, and I´m having some challenges getting pictures ++ from the old one. Need my picks, so have to fins a way...

Ingen kommentarer: