torsdag 20. oktober 2011

X-mas comes early

... in bloglandia!

Men det er jo ganske koselig å se på julepynt og planlegge litt! Selv om ikke noe (unatt fuglene fra Hviit) kommer opp hos meg før 1 desember.

wattveke.se, granit.com og ahlens.no

Solen kommer snart ikke høyt nok til å titte inn hos oss, lys er derfor viktig for oss.

ahlens.no

Disse kunne jeg gjerne hengt på treet i år! Hvis det blir tre da...

granit.com

Denne koselige teipen blir fin på julegavene! Jeg har noen klare alt ;)

ahlens.no og stoffogstil.no

Jeg har tenkt å sy meg pute av dette stoffet, som alle andre i blogglandia. Men har pønsket ut min egen vri ;)

Nothing will be put up in my home before december 1st. But i love to plan a bit :)

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Så kule ting du viser :)

Fabelaktig torsdag!

Klemklem