tirsdag 15. november 2011

Eva Solo

For litt siden var jeg på mitt først bloggtreff! Det var så koselig å treffe noen av de skjønne jentene bak de fantastiske bloggene! Vi fikk anledning til å bestille varer fra Eva Solo i forkant, men jeg fikk ikke ut fingeren til å gjøre det. Men etter å ha vært i showrommet ble fristelsen for stor! Heldigvis fikk jeg bestilt noe i etterkant.


I goodiebagen fikk vi et lite delikatesseglass. Jeg likte det så godt at jeg skaffet meg to store :) Hvitløkspressen er forresten helt genial! Eneste jeg har vært borti som det ikke er er h**** å rengjøre.


Jeg kjøpte også to champagneglass, og ønsker meg fler til jul *kryssefinger*. Elsker at de er enkle, men annerledes.

I bought these wonderful jars and champagne glasses from the blog meet up at Eva Solo.

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Så bra du er fornøyd søta!

Fineste tirsdag til deg, søte!
klem & smil
Maia