onsdag 30. november 2011

Stilleben

Både Vallerskogen og jeg skal til Køben snart. Desverre ikke sammen :/ Men via bloggen hennes ble jeg tipset om en butikk, Stilleben. Den skal jeg sørge for å komme meg innom, og en del av shoppingbudsjettet blir nok lagt igjen der!

Her er et par av tingene som er på ønskelisten derfra:

 Hjerte i pleksiglass, med diverse tekst.

 Julefugl fra Anne Black. Minner meg om pynten til ByNord. Skulle visst hatt et av fuglehusene likevel...

Herlig krukke i mint! Finnes i forskjellige farger og to størrelser. Vil gjerne ha med et par av dem!

I'm going to Copenhagen soon, these are a few of the things I want to bring home :)

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Den var jeg faktisk innom, men hadde med meg 3 mannlige kollegaer og derfor ikke helt populært.

Finfin dag til deg, søte :)
klem