onsdag 2. november 2011

Vask i vinduskarmen

Går det ann å ha vasken på badet i vinduskarmen? Karmen er 30 cm dyp, og det går rør i veggen der... Hadde vært topp om det gikk an! Nå tar vasken opp plass på den ene veggen, og plassen der vinduet er får jeg jo ikke brukt uansett. Hadde vært deilig med en god oppbevaringsløsning på veggen der vasken er nå! Kunne tenkt meg noe lignende denne vasken.


Höllviken servant, IKEA
Is it possible to have the sink in the windowsill? It would make the bathroom fell a lot bigger!

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Så kos å se deg igjen i dag. Beklager at jeg så ut som ett vrak, men jeg hadde sovet akkurat 3 timer, forsovet meg og er ikke i form, så da er jeg ikke helt meg selv.

Jeg håper varene var korrekte og at du er fornøyd. Jeg sitter fortsatt på jobb og skal pakke sammen snart. Er såå overarbeidet om dagen.

Jeg håper du får flyttet vasken ;) Det hadde jo vært alle tiders!
Blir spennende og se...

klem