mandag 19. desember 2011

Tapet fra Storeys løser pakkeutfording :)

Jeg har fortalt dere at Jojo får en beanbag til jul. Var så heldig å få kjøpt en til halv pris via Lets deal. Tok høst og en del av vinteren før den kom, men den kom før jul, så da gikk det jo bra.


Det blir nok den største gaven Jojo har fått! Jeg mener, er jo ikke sjangs til å få den under treet! Og å ta  den til pappa, der vi skal feire jul, mens hun er i bilen kan jeg bare glemme. Ville blitt alt for mange spørsmål, og jeg kan bare ikke lyve.


Gaven er pakket inn i tapet fra Storeys. De var så så utrolige å gi en hel rull til alle som var på førjulskosen hos Hviit. Jeg valgte å pakke inn gaven i dette fordi det er tøft, og fordi gaven krevde ganske mye papir! Jeg har en plan for det som ble igjen også, men får nok ikke gjort noe med det før etter jul. Denne demin tapeten hadde nok gjort seg på en vegg i et ungdomsrom. Desverre krever veggene på rommet til Jojo mer arbeid enn jeg har ork/tålmodighet til før de kan tapetseres...


Så jeg bar den ned i bilen i går kveld, mens Jojo sov, og kjørte den til pappa i dag. Jojo kalte meg en dust som hadde kjørt den dit uten at hun fikk se den :P 

Ingen kommentarer: