tirsdag 14. februar 2012

Bloggtreff love!!

Etter omganssyke, herlig langhelg i Trysil og internettproblemer får jeg endelig skrevet dette (og andre nye) innlegget!

For en fantastisk kveld vi hadde forrige lørdag! 35 flotte bloggere møttes i Show roomet til Eva Solo. Dette er et farlig sted å være, så mye derfra på ønskelisten min! Heldigvis for meg var det flotte gaver herfra i goodibagen ;) Mer om den om litt...


Jeg synes det er så koselig at så mange jenter som ikke kjenner hverandre noe særlig kan ha det så hyggelig sammen, og at skravla går så lett! Også er det kjempegøy å møte jentene bak blogger jeg leser gjevnlig.


Alle hadde med en rett hver til koldtbordet, og det var sååå mye godt! Tror jeg rakk å smake på de fleste hovedrettene, har lært siden sist å bare ta bittelitt av hver ting. Men det var ikke plass mye dessert ;)


Hva mer kan man ønske seg på en lørdagskveld enn herlige jenter, god mat og drikke? For meg hadde kvelden vært perfekt der. Men så har vi i tillegg disse flotte sponsorene! Veldig glad for at jeg fikk skyss hjem, for goodibagen var tung!









Kort fra Snøstorm
Singlet fra Kari Traa
Smoothie fra Naturdiett
Te fra Pukka
Lyslykt fra Kremmerhuset
Hårspray fra Rene Friis
Teboks fra Kid
Knagg fra Palma 
Leppepomade fra Carmex 
Leppestift fra Maybelline
Te fra Newby
Wipes fra Simple
Shampo og balsam fra John Frieda
Base, fargekart og drops fra Fargerike
Oppvaskmiddel fra Lilly's
Trehjerter og telysholdere fra Skeidar
Pannebånd og kortspill fra Vossatassar
Fløtemugge fra Wik Walsøe
Taza sjokolade fra Soon Secret Garden
Blader fra Bonnier 
Vannflaske, vase og teegg fra Eva Solo
Goodiebagene var gitt av House Of Oslo 

Trodde du det stoppet her? Neida!! Det var masse flotte premier også! Så mange at alle fikk med seg en hjem! Før treffet sa jeg til Anita fra Popkorn design at jeg likte oppbevaringskurvene så godt, at jeg nok måtte kjøpe noen av dem selv. Det trenger jeg ikke, for jeg var så heldig å vinne 3 av dem!

 


Mine favoritter, beanbag, veske og oppbevaringskurver fra Popkorn og pute fra ByNord.

Ingen kommentarer: