torsdag 2. februar 2012

Sparkle vegger

Er det noen som har sparklet vegger? Ble det så mye støv som jeg tror det blir?

Da jeg flyttet inn for 10 år siden valgte jeg å bare male over trådtapeten min besteforeldre i sin tid satte opp.  Egentlig har jeg likt at det er struktur i veggen, men nå er jeg lei. Ikke minst fordi det er umulig å vaske veggene, og det trengs nå! Dessuten er jeg lei av den kremhvite fargen på veggene... Det er litt passé, er det ikke? ;)

Planen er å male vegger og lister helt hvitt, og en vegg i en grønnfarge jeg ikke har valgt enda. Jeg synes denne er lekker, mot hvitt og mot farger. Fikk anbefalt en gressgrønn farge av Fargerike, og tror det kan bli tøft. Uansett, en vegg er jo ikke så vanskelig å male over om man skulle angre ;)

Via

Liker du spreke farger bør du klikke på linken til bildet og ta en titt på resten av hjemmet bildet er hentet fra!

2 kommentarer:

aase sa...

Hei på deg, spreke farger er ikke meg....

Gleder meg til å hilse på deg på bloggtreff!!

Full rulle og lite blogging på meg om dagen.....litt trist inlegg hos meg idag!

Fabelaktig sa...

Du er så tøff på farger du :)

Fineste Tordag!
klem