lørdag 17. mars 2012

Skål ;)

HEIA NORGE!!

Forrige helg sov Jojo, en venn av henne og jeg ute på Hemingseter fra fredag til lørdag. Det var så vellykket, og ungene er klare for å gjøre det til tradisjon å sove ute før 5-mila :)

Grille pølser og marsmellows

Leggetid

Tenkte jeg skulle dele et tur-tips. Jeg hadde lyst til å ha et glass vin eller to på kvelden, og var innom plet for å finne en halvflaske. Da så jeg denne geniale flasken! Plast, så den veier lite, og lokket er et glass! Vinen heter Stamp of Australia, og er faktisk god også ;)



Skål for rennets blideste mann! Heia Oddbjørn :) Og skål for lørdag, god helg!

1 kommentar:

irina sa...

Jeg elsker også å gjøre kupp !! Og minus 70 prosent på lampe er KUPP :)) WOW. jeg er nyskjerrig... hvorfor har du minst to grunner til å komme til butikken min nå ? :) Klem klem