tirsdag 10. september 2013

Kjøkkenskriver

Jeg tilbringer mer og mer tid på kjøkkenet. Ikke bare i forbindelse med måltider og matlaging, men jeg liker å sitter der og lese eller jobbe. Hjelpe Jojo med lekser (selv om tålmodigheten min av og til tar slutt og jeg må gi meg selv en timeout ;) ).

Jeg er SÅÅÅ over de beige veggene der inne! Og før jeg begynte på skolen i fjor hadde jeg bestemt meg for å male dem grå. Så var det denne artikkelen til Dagny da... Drive å skrive sånne ting som gir mening! Da var det bare å kikke på nye farger da... Jeg liker at fargekart ligger på nett nå, selv om det er en viss feilmargin med forskjellige skjermer osv.

Så på lillafargene til Fargerike, i fargekartet Årets farge 2013. Linda fra Hviit har stylet dette miljøet, som fikk meg til å falle pladask for fargen Grå Aubergine.


Det eneste som holdt meg tilbake var at jeg syntes den var litt mørk. Men så kom jeg over en, for meg, ny blogg. Der var det bilder av et kjøkken med ganske så mørke vegger. Og jeg synes ikke det ser mørkt ut! Valget er tatt :)

Via
Gjennom hele huset er det en fantastisk bruk av farger, ta en titt!

Ingen kommentarer: